Blog > Komentarze do wpisu

CHRUPIĄCE WARZYWA w diecie Dr Dukana

Z tak podanymi warzywami po raz pierwszy spotkałam się u naszych przyjaciół, przy grillu. Są wspaniałą dekoracją piknikowego stołu, świetnym dodatkiem do mięs z grilla i zdrową przekąską, w zasadzie o każdej porze dnia ...wiem, że nocą nie należy podjadać, ale kiedy życie nas zmusi;), również nocą. 

składniki :

  • dowolne warzywa, użyłam
  •  marchewka
  • papryka
  • pomidor rzodkiewka
  • cykoria

Warzywa pokroić w słupki, układać na dużym talerzu, wokół miseczki z sosem czosnkowym(patrz dressingi, dipy), gotowe. Smacznego ! 


wtorek, 08 czerwca 2010, halutek123

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu:
Komentarze
Gość: Róża NEAL, Palermo, *.home.aster.pl
2010/06/19 19:27:54
WĘGLOWODANY. Tzw. NISKIE węglowodany.
BH.40.
MOTTO: INFO o węglowodanach.

__WYSOKIE węglowodany, to takie, które po spożyciu produktu zawierającego właśnie węglowodany, podnoszą poziom cukru o więcej niż 26% (od 26,01% wzrostu). __NISKIE węglowodany; to, 1. zalecane: wzrost poziomu cukru po spożyciu od 0-13%, lub 2. dozwolone: wzrost poziomu cukru od 13,01-26,00%.

Ten POZIOM WZROSTU można sobie łatwo samemu sprawdzić, własnym GLUKOMETREM !! Np. odczyt na glukometrze jest/mamy 100 mg/dL na czczo. Po spożyciu 50 gram czystej glukozy poziom wzrośnie; o ok. 74% przy odczycie najwyższym (sprawdzamy co 15 minut przez ok. 1,5-2,5 godziny), po spożyciu 50 gram winogron o ok. 12% (ten najwyższy), po ugotowanym ryżu ok. 14-18% (zależy od rodzaju ryżu), po kaszy jaglanej o ok. 17%. Po spożyciu cukru spożywczego też poziom wzrośnie o około 73-74%. Po spożyciu czekolady tzw. min. 70% cacao, poziom cukru wzrośnie o ok. 42%, to jest dużo, ponieważ w takiej czekoladzie jest dużo __WYSOKICH węglowodanów czyli cukru białego lub brązowego.
Po spożyciu chleba pszenno-żytniego poziom cukru wzrasta UWAGA o ok. 74%, czyli jak przy czystej glukozie. To jeden z dramatycznych U J E M N Y C H, przyrodniczych rekordów !!
I tenże wzrost poziomu cukru po spożyciu, można sobie sprawdzić samemu tj. należy tylko odczyty, wykonywać co 15 minut określając najwyższy poziom wzrostu i jest to łatwe, no ale należy to wykonać OSOBIŚCIE. Badanie zaczynamy NA CZCZO, określamy wówczas; POZIOM CUKRU np. 100mg/dL (tj. 5, 5 mmol/L). Następnie zjadamy 50 gram produktu, w którym chcemy określić wzrost poziomu cukru po spożyciu i badamy co 15 minut, określając odczyt najwyższy; może tym najwyższym być 2-gi, a może być 4-ty odczyt. To oczywiście zależy od rodzaju węglowodanów zawartych w zjedzonym przez nas produkcie.
Takimi badaniami można łatwo i jednoznacznie potwierdzić sobie, tzw. __INDEKS GLIKEMICZNY, i zobaczyć ile jest tam błędów. P. S. __INDEKS ŻYWIENIOWY, a; __INDEKS GLIKEMICZNY, to dwa różne spojrzenia na realia przyrodnicze. IŻ; to identyfikacja ewolucyjnych dokonań przyrody. IG; to marketing, obłuda i biznes.
Zobacz też; GLUKOZA naturalna, wg: IRL KRAKÓW.
__Książka; _pt._______: PORADNIK ŻYWIENIOWY człowieka w XXI wieku.
Wydanie drugie: zaktualizowane i uzupełnione.
__Skrót adresu strony w Internecie_______: MAGDALIRL
__ADRES_______: www.magdalirl.com.pl/

-
Gość: halutek123, *.volia.net
2010/06/19 22:23:43
...na szczescie w diecie Dukana nie musimy przestrzegac zadnych indeksow, liczyc kalorii...nie rozumie jaki jest cel twojego komentarza...


Wypromuj również swoją stronę

Sezon Truskawkowy 2010